søndag 17. mars 2013

Påskelykt!


Det er bare en uke igjen til påske starter, så i går kveld strikket jeg en lysegul påskelykt. Jeg har planer om å strikke noen flere i uken som kommer, slik at jeg kan pynte litt her hjemme til påske. Det er ekstra hyggelig å kunne pynte bordet litt ekstra til frokoster/ lunsjer, når en har tid til å sitte litt ekstra lenge å prate og det er ingen ting som haster. Her blir det som sakt hjemmepåske hvordan er det med dere, er det mange som skal til fjells, til sjøen, sydover til sol og varme eller skal dere kose dere hjemme slik som oss?



Har du lyst på oppskriften til lyslykten finner du den i dette innlegget.

Ha en riktig fin søndag ettermiddag og uke som kommer. :)

5 kommentarer:

Tovepia sa...

Herlig lykt, og påska er her fortere enn vi aner.
Her har vi hatt antydning til vår i dag med hele 7 gr..men snøen ligger jo godt;)
Ha ei fin uke, klem fra mæ;)

Vivishagerom sa...

Kjempe fint. Det kommer til å bli fint hos deg til påske, men mange slike lykter rundt omkring!

Klem

Inger Marie sa...

Disse lyktene din er sååå flotte!...en fin gulfarge til påske måltidene:)
God søndag til deg:))

Anne (Moseplassen) sa...

hei :)
Oppdaget akkurat at jeg ikke har fått epost fra deg om premien du vant på x-faktor, så da betyr det at jeg har feil epostadresse på deg, så du ikke fikk min, så da må jeg få epost fra deg, så jeg får rett ;)

Send til (anne @ moseplassen.com) (ta vekk mellomrom). Og så skriver du inn postadressen din i eposten.

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Kjempefint!