mandag 8. oktober 2012

Pulsvarmere med snørehullfletter.


Da er pulsvantene med snørehullflettene ferdige. Jeg har forelsket meg litt i disse flettene, som jeg synes er riktig fine, og som er veldig enkle å strikke. Og du trenger ingen hjelpepinner for å få de til.



Flettene er de samme som jeg har brukt til de strikkede lys lyktene min. Har du lyst til å se hvordan de ser ut og oppskrift på snørehullflette kan du trykke her.


Da er det mandag, ny uke med nye muligheter! Ønsker dere alle en kreativ og fin uke. Og et varmt velkommen til nye følgere som har lagt seg til i det siste!
Stor klem!

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Flotte pulser og jeg likte flettene dine! Godt at man ikke trenger hjelpepinne, så dette må jeg prøve selv også, så takk for link til mønster!
Ha ei god uke videre, klem fra mæ;)

Anonym sa...

nydlige pulsvarmere mamma (-:

MarJE sa...

Kjempeflotte pulsvarmarar.
Desse er fristandes å prøve.
Nydelig juletre teppe du har laga på forrige innlegg også.
Du er jammen ei kreativ dame :)
Ha fortsatt ei fin veke.

Inger Marie sa...

Du er så flink!..disse var kjempefine:))
Jeg lager bare slike vanlige uten flotte mønstre..men de holder varmen:))
Nyt høstdagene:))

Emidoras verden sa...

Kjempefine pulsvarmere!!!
Enig med deg...snørehullflette mønsteret er topp!!
Takk igjen for oppskriften.Den er flittig brukt:)
Klem fra meg.

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Den var knallfine!!! Er snart ferdig med 4 genseren min, like enkle som de forrige ja om ikke enklere:))

Men skal prøve å lære meg å strikke votter snart:)) Tror jeg har i hode om ca hvordan jeg skal gjøre det med tommelen:))

Men disse var helt supre!! Spesielt når man er ute å tar bilder:)))

Fin kveld:)

H. sa...

Disse er super fine !!
Så praktisk at de går litt utpå hånden.

Hvilket garn bruker du?
Og har du oppskrift fra noe sted.....jeg kan finne...?

Hilsen Helen