torsdag 17. mai 2012

Hipp hipp hurra!


Vil bare gratulere dere alle sammen med dagen. Her skinner solen nå, men barnetoget her jeg bor slapp ikke unna en kraftig regnbyge. Lenge siden jeg har sett så mange våte mennesker på en gang. Men vi er heldig vis vanntette de fleste av oss så nå er vi tørre og varme igjen.  :0)



Som du kan se på bordet venter vi 17. mai gjester. Langbordet er dekket på kjøkkenet med farger i anledning dagen. De fine flaggene som ligger på hver serviett er det eldste jenta som har laget. Nå er det meste klart så nå kan vi bare slappe av og vente på gjestene.



Håper alle har en fortsatt fin dag!

Hipp hipp hurra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du tar helt fantastisk flotte bilder! På det området har jeg mye å lære. Jeg er mest opptatt av å få tatt bildene, skrive og så komme meg av gårde på neste prosjekt :) Ha en fin dag :)