fredag 20. april 2012

Ukas beste dag!


Da er det fredag igjen, og en ny ubrukt helg står for døren. En helg uten de helt store planene for mitt vedkommende. Og det passer meg utrolig bra. En helg hvor jeg har tid til å få unna noen av må og burde prosjektene mine, men ikke minst god tid å gjøre akkurat det som faller meg inn. :o)




Dagens bilder er hentet fra gangen vår, og den nyeste vasen jeg har heklet. Har du lyst til å se den grå heklede vasen min kan du trykke her.




Jeg har her brukt to kvister med brudeslør. Det er ikke alltid så mye blomster som skal til.




Håper dere alle får en super helg og ha en riktig deilig fredag! :o)

8 kommentarer:

H. sa...

Utrolig fin gang du har, rene hallen dette her, stor og fin, og lys !

Nydelig dekorert stillbenk på benken din, morsom heklet vase !

god helg !

Edny sine puslerier sa...

Så lekkert og koselig inngangsparti du har! Her er det trivelig å komme inn;) Artig med heklet vase;) Riktig god helg!

Tovepia sa...

Nydelig inngangsparti du har, og vasen var kjempefin!! Nydelige bilder hos deg; brudeslør er et sikkerstikk på renhet og eleganse..hørtes svulstig ut, men mener det:O))
Ha ei flott helg, klem fra mæ;)

Vivishagerom sa...

Så flotte bilder! Brudeslør alene var jo kjempe fint. Jeg har planer om å bruke det sammen med roser i konfirmasjonen vår i mai.

Takk for titten! Klem

Anonym sa...

Jeg har virkelig sansen for disse heklede vasene dine. Du lager dem i så lekre farger! Skal prøve meg på noen slike jeg også, bare jeg får unna en 5- 10 prosjekter først :) Ha en fin lørdag :)

Lindas hobbyhjørne sa...

For en nydelig og fin gang du har, jeg bare elsker de fargene!
Brudeslør er jo bare en så dekorativ blomst i seg selv!
Ha en riktig fin søndag, klem.

FO - 2 sa...

Koselige bilder fra et flott hjem.
Så fint du har det!

Og snart er vi der igjen.
I morgen er det fredag igjen.
Tiden flyr...!

Ønsker deg en god torsdag,
først og fremst,
og god helg, om litt... (:

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Takk for titten! Nydelig vaser, så personlige og stilfulle på samme tid!