mandag 3. oktober 2011

Mine MAT oppskrifter


Den siste uken har vært hektisk med mye som skjer. Hver høst på denne tiden er det tid for alle foreldremøtene, og de har en lei tendens til å komme samme uka alle sammen (les 3 stk). Min far ble i tillegg ryggoperert i slutten av uken, en operasjon som så langt ser ut til å ha vært vellykket. :0) Jeg har derfor ikke fått vært så aktiv på bloggen i det siste. Men nå har høstferien startet og jeg satser på en litt roligere uke.



Jeg har fått laget meg ny perm til mat oppskriftene mine. Jeg liker godt å finne nye oppskrifter på nettet og da er det veldig greit med en perm til alle utskriftene. Slike permer til oppskrifter kommer jeg til å lage flere av i forskjellige mønstre og farger til Julemessa i november som jeg skal delta på.


Håper dere alle får en riktig fin uke og god ferie til alle dere som har fri i høstferien. :0)

5 kommentarer:

Røsslyng sa...

Så stilig perm og god idè, den trur eg nok du får seld fleire av ja:) Ha ein god haustferie! Her gler me oss til den byrjar neste veke:)

Lindas hobbyhjørne sa...

Så flott den ble da og en fin ide :)
Ja, noen ganger kan du hope seg opp for alle, men det er fint når alt ordner seg :)
Ha en fin dag, klem.

salige lavendel sa...

Fine bilder her! Kjempeflott med en samleperm for oppskrifter. Har en jeg også, men ikke på langt nær så fin som din...

Emidoras verden sa...

Så snasen oppskriftsbok!!
Herlig med Greengate i blått og flotte serviettringer også:)
Ha en fin kveld!
Klem.

Anonym sa...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your hobbybruket.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com