fredag 9. september 2011

Morgenstemning!

Da jeg sto opp tidlig i går morges ble jeg møtt av en utrolig vakker og trolsk stemning. Kombinasjonen av den klare høstsola som var på vei opp og tåka som fremdeles lå igjen enkelte steder var utrolig flott.


Jeg bare måtte prøve å fange dette med kameraet. Med tre unger som skulle vekkes for å gå på skole og jeg som skulle på jobb ble det ikke mye tid til fotografering. Men jeg fikk tatt disse bildene av utsikten fra soveromsvinduet.


I dag skinner også solen og det ser ut til at vi skal få enda en vakker og klar høst dag. Akuratt det jeg trenger etter at vi har hatt litt i overkant mye regn i det siste. Håper solen skinner hos dere også og at dere får en deilig helg. :0)

6 kommentarer:

Janne Tove sa...

Her ligger vi akkurat i grensen mellom tåken og sola - håper sola vinn og at dagen blir klar og fin:-))
En fin helg til deg
jannetove

Emidoras verden sa...

Nydelige bilder du har tatt!
Håper dere får noen fine høstdager:)
Ha en fin helg!
Klem fra meg.

Lindas hobbyhjørne sa...

For noen nydelige bilder, koslig du delte dem med oss :) Ja, nå er det deilig med noen sol dager! Høsten er jo så vakker når solen kommer frem :)
Ha en riktig fin helg, klem.

Mariann sa...

Vakre bilder du har tatt! Skulle gjerne sett solen i helgen, men det blir visst bare ønsketenkning.
Ha en fin helg, med eller uten sol!

Unknown sa...

Nydelige morgenbilder :) Takk for titten,mye fint :)
Kommer tilbake ;)
Gratulerer med konfirmanten.
Ha ei fin helg.

LykkeLise sa...

Hei hei:)

Ja det så jo ut som en smakfull premie;) Flott at du likte den:)

Ønsker deg en super helg med dine kjære:)

Klem Lise