søndag 7. august 2011

Nye lamper til kjøkkenet.


Som dere ser så regner det her i dag. Da passer det fint at vi har fått hengt opp de nye lampene på kjøkkenet. Slik at vi kan få litt lys i dette gråværet.


Lampene ble kjøpt på IKEA en gråværsdag i ferien.


Jeg er veldig fornøyd med de nye lampene, synes de gjør seg godt over kjøkkenbordet.

Nå har jeg planer om å lage vafler og tenne mange lys. Så skal jeg ta frem strikketøyet å bare kose meg inne resten av dagen. Håper dere alle får en deilig søndag ettermiddag og en flott uke som kommer.

4 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Så kjempefine de er, ble jo bare så fint!
Her har det regnet, men ser ut til å ble sol igjen nå :)
Ha en fin vaffeldag "smiler", klem.

Evas hobbyer sa...

Skikkelig spreke lamper:D Noen dager er det greit med regn og:)) Ha en fin kveld:)

Janne i Fagerlia sa...

Flott nyinvistering. Selv har heg akkurat kjøpt ny lampe til å henge over salongbordet, men den er ikke kommet på plass ennå.

InstatreffNorge sa...

Bare innom for å gratulere deg som vinner i Give awayen min:):) Send meg en mail med adr din da.

Kom nettopp hjem fra hyttetur på Hafjell, og over spisebordet hadde de denne lampen din. Syns den var såå kul:) Visste ikke d var Ikea:)

Klem Lise