tirsdag 24. mai 2011

Plantebord

Jeg har savnet et plantebord som jeg kan ha ved drivhuset og kjøkkenhagen. Det er så mye enklere å jobbe ved et bord enn krabbende ned på bakken. I går fikk jeg kjøpt ett på Plantasjen og etter jobb i dag fikk jeg montert det.


Foreløpig er det plassert ute i kjøkkenhagen ved siden av benken.Men hvis dette voldsomme blåseværet fortsetter kommer jeg til å flytte det inn i drivhuset. Jeg skal nemlig potte om chiliplantene min og med dette været er det mye hyggeligere inne.


Som dere ser vokser og gror det i kassene mine. Plantene du ser på bilde er blomkål.



Hortensiane mine er blitt store og flotte. De likte en litt beskyttet start i drivhuset. Ha en fortsatt fin kveld. :-)

1 kommentar:

FruEnerstad sa...

Takk for at du viser noen bilder av "ståa" i kjøkken hagen! Bordet er veldig koselig og passer godt inn i miljøet.

Jeg fikk også en påminnelse om de fine permene som du lager.... "I´m so gonna make one!" til mine matoppskrifter. Ha en fin dag! Klem