fredag 6. mai 2011

Godt selskap


Jeg koser meg i drivhuset om dagen. Det er så deilig å kunne gå inn der pusle litt, eller bare sette seg ned med en kopp te. Nå har jeg fått selskap der også. Ett av fugleskremslene jeg lagde i vinter har nemlig fått flytte inn. Det står nå tappert og taust å passer alle urtene mine. Nå mangler jeg bare en liten radio med litt musikk så lover det godt for en flott sesong i drivhuset.



Sommerblomstene er fremdeles trygt plassert i drivhuset. Det har vært noen kaldere dager her i det siste og om nettene har gradestokken krøpet ned mot kuldegrader. Så da får de helder vokse seg store og frodige mens jeg koser meg med de inne i drivhuset.



Nå står helgen for døren og jeg håper alle får noen avslappende og deilige dager. :)

2 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Herlig fugleskremsel. Passer vel godt på de fine sommerblomstene dine ......

FruEnerstad sa...

Så koselig det er blitt i drivhuset igjen! Kan nesten ikke forstå at det har vært i stykker. Flytter du ut snart?