fredag 25. februar 2011

Strikket flette pute


I går kveld fikk jeg montert ferdig den nye puta jeg har strikket til TV-stua. Den har flettemønster og knapper til lukking. Om en vil sette puta med knappene frem slik at de synes eller ikke er fritt valg.


Jeg har planer om å få sydd noen flere nye putetrekk til sofaen i TV-stua. Jeg vil ha noen lysere og litt friskere. Synes de som er der nå blir litt mørke og tunge. Jeg har noen spennende ideer som jeg tror kan bli veldig bra hvis jeg får de til slik jeg vil. Så det er bare å følge med så kommer det bilder etterhvert.


For tiden er det ingen gardiner i TV-stua. Vi har pene korsvinduer der med utsikt over hagen, så gardiner har ikke vært noe stort savn. Men jeg tror det kan bli fint med lift gardiner der (også). Jeg har kjøpt inn stoff, så nå er det bare å sette seg ned å få sydd dem.


Deilig at det er fredag. Regner med at helgen går med til diverse syprosjekter, men har også planer om å komme meg en tur ut på ski. Håper dere alle får en God helg!

Ingen kommentarer: