onsdag 23. februar 2011

Stoff og Stil

For noen uker siden åpnet Stoff og Stil ny butikk i Oslo og i dag fikk jeg endelig tatt meg en tur. Det blir nok ikke siste gang. For meg er denne butikken som om du skulle sluppet ungene inn i den største godtebutikken. Jeg kan gå i timevis å bare kikke, kjenne og bare merke at ideene strømmer på. Så det er helt klart en butikk hvor jeg ikke kan ta med min mann. Han ville fått høyt blodtrykk etter bare noen få minutter.



Jeg hadde med min eldste datter på snart 10 år i dag. Jeg tror hun er bitt av stoff, bånd og knappe dille slik som meg. Det var ikke få ganger jeg høre "åååååå mamma se her" i dag. Så dagens innkjøp av stoffer og knapper bærer nok preg av at jeg hadde en assistent med sans for farger og mønstre, og at jeg lengter etter vår og sommer.





Jeg sikret meg også de nyeste katalogene, så nå kan jeg sitte hjemme å planlegge neste handletur. Som garantert kommer om ikke så alt for lang tid.



Ingen kommentarer: