søndag 30. januar 2011

Sydag med jentene


I går hadde jeg besøk av 3 sy glade jenter, 2 store og en litt mindre. Jeg synes det er utrolig koselig å sitte slik å sy sammen. For meg er nok dette ikke den mest effektive måten å få gjort  ting på, men det er heller ikke poenget. Det viktigste er å kunne skravle og dele ideer og hjelpe hverandre med små og litt større utfordringer. Håper det ikke blir så lenge til neste gang.


Jeg brukte dagen til å få laget ferdig det siste fugleskremselet. Dette fikk en koselig liten bie på hatten i steden for en rose som de andre. Buksene har oppbrett med blondekant og hjerte knapper på selene.




Nå skal jeg kose meg videre ved symaskinen til mannen og jentene kommer hjem fra sine respektive hytteturer. Det har nemlig bare vært storebror og jeg hjemme denne helgen. Stille og rolig med andre ord.

Ha en forsatt god søndag!

Ingen kommentarer: