mandag 3. januar 2011

Nede for telling

Her hjemme sluttet 2010 og begynte 2011 nede for telling for de fleste i familien. Som så mange andre har vi hatt besøk av dette iherdige mageviruset som har herjet lenge nå. Nyttårsaften ble derfor en veeeeldig rolig kveld. Vi er stort sett på bena igjen nå, men det var en del forfall til familiebursdagen til minste jenta som ble 8 år i går. Det viste seg at vi ikke var de eneste som hadde hatt en rolig nyttårshelg. Men bursdag ble det, med hjemmelaget pizza og vafler. Det ble også servert kake som storesøster på 9 hadde bakt helt selv 1. nyttårsdag (da min mann og jeg fremdeles var nede for telling). Vi fikk også brukt fyrverkeriet som ikke ble skutt opp nyttårsaften.


Bursdagspresangen, en stall med hester og alt av utstyr fra Playmobil falt veldig i smak hos begge jentene. Og jeg fikk kost meg med å montere alt sammen. Jeg elsker nemlig å bygge sammen slike ting, Lego er også helt topp. :)

Ha en fin dag, og et fortsatt Godt Nytt år!

Ingen kommentarer: