onsdag 24. november 2010

Ikea tur

Det skal holdes selskap på Hobbybruket til helgen. I den forbindelse "måtte" jeg en tur til Ikea for å kjøpe stoff som jeg skal sy duker til bordene av. Og når en er på Ikea så måtte det gå som det alltid går, en kommer ut igjen med flere poser med ting en ikke viste at en trengte når en gikk inn. Men sånn er det bare...
 Foruten de faste tingene som lys og servietter fikk jeg denne gangen tak i noen utrolig flotte granbar kranser som jeg har tenkt til å dekorere litt å pynte ute med. Det kommer bilder av disse om noen dager regner jeg med.
 

Dette hyggelig skiltet har jeg ikke kjøpt på Ikea, dette fant jeg på Kremmerhuset.






Jeg synes også disse hvite lysestakene var stilige. Disse har jeg tenkt til å ha i storstue gangen når den blir ferdig malt. Noe jeg håper å rekke før jul. Sinkpottene skal jeg bruke å dekorere bordet med i helgen. Til sommeren har jeg planer om at noen av dem skal få komme ut i drivhuset mitt.

Men nå må jeg komme i gang med vaskekluten. Jeg må tilstå at dette ikke var en prioriert oppgave før Julemessen, så nå trengs en omgang før selskapet til helgen.

Ha en strålende dag.

Ingen kommentarer: