mandag 15. november 2010

Det snør

Sommeren er topp. Men det er helt utrolig deilig å gå seg en tur når den første snøen daler ned i store flak og alt blir dekket av et hvitt vakkert teppe. Jeg elsker snø, jeg liker til og med å måke snø (jeg vet at jeg er i mindretall der), men jeg liker kombinasjonen av å kjenne at jeg har brukt kroppen, kulda som biter meg litt i fjeset og det vakre synet av snø som dekker alt. Og når jeg er ferdig kan jeg gå inn og kose meg med en kopp te og fyre i ovnen.

Mens snøen fortsetter å dale ned ute koser jeg meg nå inne med å montere de nye strikkede putene jeg har laget. Forstykket er strikket i et tykt ullgarn og har flettemønster, baksiden er stoff med knappe åpning. Det fungerte veldig bra å sy sammen den strikkede delen med stoffet når jeg brukte overlock maskinen. Jeg må innrømme at jeg var litt spent før jeg startet siden jeg ikke har så mye erfaring med overlocken, men det gikk veldig bra.


Nå skal jeg fortsette på listen min over ting jeg skal ha gjort i dag. Ha en fortsatt fin dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempefin blogg, Lise!
 Anne Merete